Zwiedzaj i odpoczywaj w Trójmieście

2019-06-17 Turystyka 0

To pierwotnie miał być tylko jednodniowy wyjazd na koncert. Ostatecznie skończyło się na kilku dniach w Trójmieście. Najpierw oczywiście była muzyka, ale potem zwiedzanie i trochę odpoczynku. Krótki urlop na pewno nam się przydał, tym bardziej że w Gdańsku nie byliśmy już od kilku lat. Warto było wrócić i spędzić trochę czasu na wolniejszych obrotach.

Weekendowe apartamenty w Trójmieście

apartament na weekend w TrójmieścieOczywiście zmiana planów oznaczała, że w dość szybkim tempie musieliśmy także znaleźć miejsce noclegowe na kilka dni. Na szczęście w przypadku Trójmiasta nie jest to duży kłopot, ponieważ ofert jest wyjątkowo dużo. Jechaliśmy czteroosobową grupą, więc najwygodniej było znaleźć jakąś większą miejscówkę. Przeglądając oferty szybko trafiliśmy jednak na apartament na weekend w Trójmieście, więc jedyną kwestią, nad którą trzeba było się zastanowić, było to, w jakiej okolicy rezerwować noclegi. Opcji było kilka – bliżej miejsca koncertu, by łatwiej było trafić i wrócić po imprezie, a może jednak w okolicy centrum, żeby spacerkiem wybrać się na obiad lub drinka?! W zasadzie to jeszcze jedna możliwość wchodziła w grę, czyli obiekt niedaleko plaży. Ostatecznie zdecydowaliśmy się na apartament w centrum. Do dyspozycji mieliśmy kuchnię, trzy sypialnie, salon, łazienkę, czyli wszystko, czego trzeba i co sprawia, że pobyt jest komfortowy. Jedno miejsce parkingowe także na nas czekało. Winda wewnątrz budynku może nie była wymaganym elementem, ale z pewnością się przydała. Dookoła sklepy, więc w razie konieczności można było wyskoczyć na zakupy.

Większość czasu i tak spędzaliśmy jednak na plażowaniu czy zwiedzaniu. Neptun, Żuraw, spacerki Długim Targiem w Gdańsku. Nie zabrakło też wypadu na molo i plażę w Sopocie oraz do Gdyni. W sumie w Trójmieście spędziliśmy kilka dni, a i tak nie zobaczyliśmy wszystkiego, co mieliśmy w planach. Będzie motywacja, by wrócić.