Znakowanie spinek do mankietów nową formą promocji
Zarówno na co dzień, jak i w sytuacjach oficjalnych – podstawowym elementem każdej męskiej stylizacji jest koszula. W ciągu dekad zmieniała ona swoją rangę i miejsce w ubiorze, by po latach ukrywania wysunąć się na zewnątrz, pokazując ciekawy fason, wzór czy zdobienia wykorzystywane obecnie także do celów reklamowych.
O prostych reklamowych spinkach do mankietów
Od XIX wieku, kiedy męski styl odzieżowy zdominowała prostota – miejsc na dekorację pozostało niewiele. Zazwyczaj są to kołnierzyk oraz mankiet. Pierwszy świetnie prezentuje się z krawatem, drugi – dawniej z tasiemką, a dziś z guzikiem lub ozdobną spinką. Szczególnie tę ostatnią, ze względu na największe możliwości personalizacyjne – chętnie wykorzystują mężczyźni, którzy za pomocą swojego ubioru starają się wyrazić pewną ideę. Noszone coraz częściej spinki z emblematem albo logo firmy to dla nich nie tylko doprecyzowanie biznesowej stylizacji, lecz także forma nobilitacji, pokazania pewnej przynależności, a poza tym – promocji, zwrócenia uwagi na markę i wszystko to, co ona sobą reprezentuje. Proste reklamowe spinki do mankietów doskonale służą do podkreślenia statusu firmy i jej rangi. Noszenie ich przez wszystkich pracowników, niekoniecznie w sytuacjach oficjalnych, gruntuje pozycję przedsiębiorstwa w oczach kontrahentów. Z drugiej strony – taka wyjątkowa ozdoba dodaje ubraniom szyku i pewnej służbowej elegancji.
Choć znawcy twierdzą, że noszenie koszul z mankietami łączonymi spinką wymaga szczególnych okazji, to jednak pozostawiają szeroki margines sposobności, w których eleganckiego dodatku można mimo wszystko użyć. Zastosowanie spinek w sytuacjach mniej oficjalnych może doskonale uświetnić casual. Szczególny rodzaj spinek – znakowane logo firmy – to również znakomita forma promocji przedsiębiorstwa.